Načítava sa...

Reklamáciu tovaru

Ako postupovať pri reklamáciu a vrátenie tovaru ?

1. Reklamácia v autorizovanom servise

Najrýchlejší spôsob vybavenia reklamácie je kontaktovať priamo autorizovaný servis danej značky.

Pre vybavenie reklamácie v autorizovanom servise budete potrebovať doklad o kupé výrobku, faktúru. Niektoré servisné strediská môžu požadovať potvrdený záručný list. Na požiadanie vám záručný vyplníme a potvrdíme. K žiadosti je nám potrebné zaslať kópiu faktúry na mail reklamácie@masterpc.sk.

2. Reklamácia Osobne

S reklamáciou výrobku vám radi pomôžeme aj Osobne

  • S reklamovaným tovarom je potrebné poslať  doklad o kúpe. Za doklad o kúpe sa považuje faktúra, alebo doklad z registračnej pokladne.
  • O spôsobe vybavenia reklamácie vás budeme informovať telefonicky alebo e-mailom.

3. Reklamácia zaslaná kuriérom

  • Tovar môžete poslať aj priamo k nám.
  • Je potrebné vyplniť reklamačný protokol. Do časti Podrobný popis vady uveďte prosím čo najpresnejšie popis závady.
  • K reklamovanému tovaru je potrebné pribaliť riadne vyplnený reklamačný formulár a kópiu dokladu o kúpe.
  • Reklamáciu zasielajte kuriérom pošty, kuriérom packety, DPD alebo SPS.
  • Nezasielajte poštovou zásielkou pošty (listová zásielka, doporučený list a pod.) nie je vhodné.
  • Tovar riadne zabaľte, aby sa pri preprave nepoškodil a zašlite na adresu: Ivan Jurák – ALILI; Mateja Bela 4751/40; Piešťany 92101; e-mail: info@masterpc.sk
  • Stav vašej reklamácie môžete preveriť mailom na adrese reklamacie@masterpc.sk

 

Vrátenie tovaru do 14 dní
Kupujúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ust. § 7 a nasl. Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“) v lehote 14 dní od prevzatia tovaru, resp. odo dňa uzavretia zmluvy o poskytnutí služby alebo zmluvy o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči, ak predávajúci včas a riadne splnil informačné povinnosti podľa ust. § 3 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.
Ak nastala situácia kedy nie ste s objednaným tovarom spokojní, poprípade tovar nesplní vaše očakávania  alebo nastal nejaký iný dôvod pre ktorý chcete tovar vrátiť, postup na vrátenie je nasledovný.
  • Tovar môže vrátiť  zákazník v zmysle Všeobecné obchodné Podmienky. Za koncového zákazníka sa považuje osoba-nepodnikateľ,  organizácia, fyzická alebo právnická osoba ktorá tovar zakúpila na IČO.
  • Tovar, ktorý chcete vrátiť je potrebné poslať k nám v zmysle Všeobecné obchodné Podmienky a vyplnený dokument Odstúpenie od zmluvy.
  • Zasielaný tovar dobre zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu pri preprave.
  • Tovar zašlite v pôvodnom stave, ako pri prevzatí (vrátane dokumentácie a príslušenstva).
  • Tovar nám zasielajte kuriérom pošty, kuriérom packety,DPD alebo SPS, nie ako poštovú zásielku pošty (listová zásielka, doporučený list a pod.) .
  • Tovar riadne zabaľte, aby sa pri preprave nepoškodil a zašlite na adresu: Ivan Jurák – ALILI; Mateja Bela 4751/40; Piešťany 92101; e-mail: info@masterpc.sk
  • OZNAM: Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme.!!

TU JE: Reklamacny formular

Produkt pridaný!
Produkt je už v zozname želaní!

Produkt bol pridaný do košíka.

Pokračovať v nákupe Zobraziť košík