Eset Digitálna licencia

Ako obnovím moju licenciu k produktu ESET?

Problém Nie ste si istí, či spĺňate podmienky na obnovu licencie pre váš bezpečnostný produkt ESET Obnoviť licenciu, zmeniť počet alebo predĺžiť jej platnosť Zabudnuté údaje ako licenčný kľúč, používateľské meno a heslo, ktoré ste obdržali pri objednávke, a email, pod ktorým ste svoju objednávku registrovali Riešenie Licenciu k vášmu bezpečnostnému produktu ESET si môžete […]

Prečo potrebujem licenčný kľúč?

Po zakúpení licencie k produktu ESET dostanete e‑mail od spoločnosti ESET obsahujúci vaše prihlasovacie meno a heslo. Tento e‑mail bude zaslaný na e‑mailovú adresu, ktorú ste uviedli pri nákupe. Spoločnosť ESET predstavila nový licenčný kľúč (predtým známy ako aktivačný kľúč), ktorý nahrádza pôvodne používané licenčné údaje – prihlasovacie meno a heslo. Ak e-mail, ktorý ste […]

Chcem používať viac ako jeden produkt ESET

Potrebujem si pre každý produkt zakúpiť samostatnú licenciu? Ak si kúpite licenciu pre produkt ESET Smart Security Premium, môžete ju použiť aj na stiahnutie a inštaláciu produktu ESET Smart Security Premium, ESET Internet Security a ESET NOD32 Antivirus. Ak si kúpite licenciu pre produkt ESET Internet Security, môžete ju použiť na stiahnutie a inštaláciu produktu ESET Internet Security a ESET NOD32 Antivirus. Ak si kúpite […]

Prídem po preinštalovaní produktu

Prídem po preinštalovaní produktu ESET o svoju licenciu? Nie, preinštalovanie produktu ESET nemá vplyv na stav využitia licencie. Vaša licencia zostáva aktívna až do skončenia jej platnosti, a to bez ohľadu na to, koľkokrát ste svoj produkt na príslušnom počítači odinštalovali alebo nainštalovali. Kúpil som si nový počítač/preinštaloval operačný systém. Musím si zakúpiť novú licenciu? Nie, náš softvér si môžete stiahnuť koľkokrát potrebujete. […]

Ako môžem vypnúť automatické obnovenie?

Automatické obnovenie prebieha pravidelne, pokiaľ ho po zakúpení produktu nevypnete vo svojom účte. Vypnutím automatického obnovenia nezrušíte svoju licenciu. Na blížiaci sa koniec platnosti licencie vás upozorníme, aby ste si ju mohli obnoviť manuálne.

Musím si zakúpiť novú licenciu, ak idem preinštalovať?

Nie, produkt ESET môžete kedykoľvek odinštalovať a opätovne nainštalovať s použitím vašej existujúcej licencie (napríklad na účely vyriešenia určitého problému s programom). Zakúpiť novú licenciu alebo rozšíriť platnosť vašej existujúcej licencie na viacero zariadení je potrebné len v tom prípade, ak chcete produkt ESET nainštalovať a aktivovať na väčšom počte zariadení, ako vaša licencia aktuálne […]

Čo je licencia pre viac zariadení?

Čo je licencia pre viac zariadení? Môžete si zakúpiť jednu licenciu, ktorá dokáže chrániť viacero zariadení naraz. Počas inštalácie môžete zadať alebo vložiť rovnaký licenčný kľúč do počtu zariadení, pre ktorý ste si zakúpili licenciu. Svoje licencie a zariadenia môžete spravovať pomocou ESET HOME. Po registrácii v rámci ESET HOME prostredníctvom rovnakého e-mailu, ktorý ste použili […]

Ako funguje licencia Eset ?

Koľko licencií potrebujem zakúpiť? Jedna licencia je určená vždy na ochranu jedného operačného systému. Ak využíva viacero ľudí vo vašej domácnosti jeden počítač s jedným operačným systémom (napríklad Windows 10), budete potrebovať licenciu pre jedno zariadenie. Ak potrebujete ochranu pre viac ako jeden počítač, budete potrebovať samostatnú licenciu pre každý stolný počítač, laptop či netbook. Ak si zakúpite licenciu pre produkt ESET […]

Produkt pridaný!
Produkt je už v zozname želaní!

Produkt bol pridaný do košíka.

Pokračovať v nákupe Zobraziť košík